İğne Oyası Modelleri



İğne oyası modelleri Bu iki güzel iğne oyalı yazma bana geçen yıl memlekete gittiğimde hediye edildi..Ben iğne oyası bilmiyorum.tığla her türlü oyayı örerim ama iğne oyasına hiç öğrenme isteği duymadım istesem belkide öğrenir yapardım ama oda eksik kalsın bende.Caaanım akrabalarım arkadaşlarımın canı sağolsun Allah razı olsun hepsinden yapıyorlar her yıl bir iki tane.Bunlarıda çok sevdim ve beğendim kullanmaya kıyamıyorum.Bikaç tane daha yeni model var onlarıda resimleyip yayınlarım bi ara..İğne oyası bilen marifetli hanımlara model olsun..

Bu yazı İğne Oyası Modelleri içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

